HTML

UK, második nekifutás

Friss topikok

  • Labdacs: @Táskai: szerintem attól is függ, hogy mennyire vagy hozzászokva a hosszabb utakhoz. emlékszem, am... (2014.10.28. 19:54) Hazaköltöztettem az autót
  • Labdacs: Ez a Farnborough Aerospace Centre nevű irodapark, a lakástól kb negyed óra sétára. Ahogy néztem, f... (2014.10.17. 08:35) Ősz
  • Táskai: A metalbanda amugy is Helloween, nem Halloween:) Majd en is probalok loni par kepet, egy mar van h... (2014.10.09. 01:50) Halloween
  • Táskai: Valoszinuleg sok hasonlo szintu amerikai ritkasag mellett megyek el, csak azokrol nem is sejtem, h... (2014.08.28. 19:13) Autós poszt
  • Táskai: De, ez sok:) Viszonyitas kerdese:) (2014.08.22. 23:01) Nem történik semmi

Bringázz a munkába

2014.07.17. 19:59 Labdacs

a lakásbérlős posztban említettem, hogy bringa hiányában sajnos nincs módom lemérni, mennyi idő két keréken a munkahely és a lakás közötti távolság. ez az állapot egészen a bútorok megérkezéséig állt fenn, ma reggel meg már úgy alakult a napom, hogy tudtam menni autó nélkül, így az első adandó alkalmat kihasználva bicikliztem egy jót.

bam.jpg7 perc, 41 másodperc, 2.08 km és vicces 83 kcal. nem én lennék a helyi BAM csapat oszlopos embere, az már biztos. és ez a hosszabbik út volt, mert a rövidebbik az Airshow miatt zárva vasárnap estig. kicsit összezavar, hogy - bár nem vagyok biztos benne, de mintha - itt bringával is balra tartás van. ez okozott pár érdekes helyzetet, de majd ehhez is hozzászokom. most hétvégén még nem, de a következőn pedig irány valami érdekesebb célpont. mondjuk át a szomszéd városba a kertek alatt.

Szólj hozzá!

Címkék: bringa

A bejegyzés trackback címe:

https://farnborough.blog.hu/api/trackback/id/tr446517639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása