HTML

UK, második nekifutás

Friss topikok

  • Labdacs: @Táskai: szerintem attól is függ, hogy mennyire vagy hozzászokva a hosszabb utakhoz. emlékszem, am... (2014.10.28. 19:54) Hazaköltöztettem az autót
  • Labdacs: Ez a Farnborough Aerospace Centre nevű irodapark, a lakástól kb negyed óra sétára. Ahogy néztem, f... (2014.10.17. 08:35) Ősz
  • Táskai: A metalbanda amugy is Helloween, nem Halloween:) Majd en is probalok loni par kepet, egy mar van h... (2014.10.09. 01:50) Halloween
  • Táskai: Valoszinuleg sok hasonlo szintu amerikai ritkasag mellett megyek el, csak azokrol nem is sejtem, h... (2014.08.28. 19:13) Autós poszt
  • Táskai: De, ez sok:) Viszonyitas kerdese:) (2014.08.22. 23:01) Nem történik semmi

Londoni séta

2014.09.28. 22:13 Labdacs

23 fok volt, napsütés, vasárnap. én meg egyedül. gondoltam, nem ülök otthon, mint egy remete, inkább bemegyek a városba. mármint Londonba. kis séta, még kevesebb suhanás a vonaton, és már ott is voltam, hogy városnézzek egy hatalmasat.

a sétám elején végre kiderült, amire már régóta kíváncsi voltam; ezek a képek tényleg nem a fotóboltból valók, ha süt a nap, dél körül tényleg el lehet csípni ezeket az érdekes formájú árnyékokat. elnézést, elnézést, de muszáj volt.

a szomorútéglás, depressziós vidéki angol építészet után egy séta a City-ben úgy kellett nekem, mint egy falat kenyér. a bátor, újító, színes, a régit mégis valahogy tiszteletben tartó épületek között bóklászni, egy kicsit direkt eltévedni számomra mindig nagy élmény.

akármennyire is lenyűgöző élőben a Leadenhall Building, akármilyen vicces is a Walkie-Talkie, hiába lesz egy ég felé törő kecses tüske a Pinnacle, nekem a kedvencem egy darabig bizony az Ubor lesz.

ha az eredeti mérete valakinek túl nagy lenne, létezik egy kisebb, kb négy méteres mása is. legóból.

megfogadtam, hogy autókat nem fogok fotózni. főleg, amikor 5 percen belül a harmadik G63 AMG Merci hörgött el mellettem, ebből kettő 64-es rendszámmal, tehát idén szeptemberi regisztrációval, vagyis még száradó festékkel.

de C1-es Corvette-et azért ott sem minden nap látni szerintem. ráadásul olyan szép állapotban, hogy tényleg enni lehetne róla. ha nem műanyagból lenne, azt írnám, hogy ez volt a nap fémpontyja.

volt még más érdekesség is, persze, a sok Bentley, meg Lamborghini és Ferrari között, például ez a DB6-os Aston Martin.

meg ez a Brabus G63, két számjegyű rendszámmal.

jó volt, jól elfáradtam. holnap munka.

Szólj hozzá!

Címkék: London Lego

A bejegyzés trackback címe:

https://farnborough.blog.hu/api/trackback/id/tr46739957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása