HTML

UK, második nekifutás

Friss topikok

  • Labdacs: @Táskai: szerintem attól is függ, hogy mennyire vagy hozzászokva a hosszabb utakhoz. emlékszem, am... (2014.10.28. 19:54) Hazaköltöztettem az autót
  • Labdacs: Ez a Farnborough Aerospace Centre nevű irodapark, a lakástól kb negyed óra sétára. Ahogy néztem, f... (2014.10.17. 08:35) Ősz
  • Táskai: A metalbanda amugy is Helloween, nem Halloween:) Majd en is probalok loni par kepet, egy mar van h... (2014.10.09. 01:50) Halloween
  • Táskai: Valoszinuleg sok hasonlo szintu amerikai ritkasag mellett megyek el, csak azokrol nem is sejtem, h... (2014.08.28. 19:13) Autós poszt
  • Táskai: De, ez sok:) Viszonyitas kerdese:) (2014.08.22. 23:01) Nem történik semmi

Benne vagyunk az Internetben

2014.08.16. 09:54 Labdacs

van ez a Határátkelő nevű, nagyon jó blog. olyan emberek, családok mesélnek benne, akik valamilyen okból kifolyólag úgy döntöttek, hogy megpróbálkoznak idegen földön boldogulni hosszabb-, vagy rövidebb ideig. főleg sikersztorikról olvasni, de azért lehet találni néhány nem annyira sikeres próbálkozásról szóló történetet is. szinte mindegyik nagyon tanulságos, sokat tanultam belőlük. ajánlom mindenkinek.

van ezen a blogon most egy viszonylag új, és nagyon népszerű téma, a "kilátás az ablakomból". az Airshow adta az apropót, hogy én is beküldjek egy képet, ami ma jelent meg.köszönöm!

2 komment

Címkék: Határátkelő

A bejegyzés trackback címe:

https://farnborough.blog.hu/api/trackback/id/tr26608353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Táskai 2014.08.17. 01:51:40

Valami nem frankó, a linkre nekem egy olyan oldal jön be, amin csak ez van: 1Url can not be empty!
süti beállítások módosítása