HTML

UK, második nekifutás

Friss topikok

  • Labdacs: @Táskai: szerintem attól is függ, hogy mennyire vagy hozzászokva a hosszabb utakhoz. emlékszem, am... (2014.10.28. 19:54) Hazaköltöztettem az autót
  • Labdacs: Ez a Farnborough Aerospace Centre nevű irodapark, a lakástól kb negyed óra sétára. Ahogy néztem, f... (2014.10.17. 08:35) Ősz
  • Táskai: A metalbanda amugy is Helloween, nem Halloween:) Majd en is probalok loni par kepet, egy mar van h... (2014.10.09. 01:50) Halloween
  • Táskai: Valoszinuleg sok hasonlo szintu amerikai ritkasag mellett megyek el, csak azokrol nem is sejtem, h... (2014.08.28. 19:13) Autós poszt
  • Táskai: De, ez sok:) Viszonyitas kerdese:) (2014.08.22. 23:01) Nem történik semmi

Elindultunk, rendben. De miért is?

2014.07.07. 21:25 Labdacs

a történetet elkezdhetném nagyon régről is, a legelső gondolatomtól, ami megfogalmazódott bennem arról, hogy szívesen kipróbálnám magam idegen helyen is, de nem megyek ilyen messzire, mindössze áprilisig. akkor jött egy e-mail, ami arról szólt, hogy van itt Farnborough-ban egy cég, akik olyan fejlesztőket keresnek, akiknek van CAD tapasztalata, és, hogy érdekel-e a dolog, keresek-e munkát még, meg hasonlók. persze felmerül a kérdés, hogy honnét jött ez a levél. mert a nem úgy van, hogy sétálsz az utcán gyanútlanul, és hirtelen eléd ugrik az ajánlat, kalapját finoman megemeli, bemutatkozik, és arra kér, hogy foglalkozzál vele, mert a többiek nem érnek rá. nem, a levelemet a feleségemtől tanult alapelv hozta: soha, de soha ne égess fel egyetlen hidat sem.

próbálok ennek megfelelni, persze nem mindig sikerül, dehát sosem sikerülhet mindig minden, itt kérnék elnézést a mégis felégetett hidak másik hídfőjén maradtaktól. bár ők valószínűleg nem olvassák a blogot. visszatérve a témához, én sem égettem el a 2011-es hidakat, részben ennek az eredménye volt ez a levél. arra gondoltam, hogy egy próbát megér. ha rögtön, az első interjún elhajtanak, legfeljebb lesz egy rossz estém, jó kis ürügy lesz lemenni Ágóval egyet lángosozni a Dunakorzóra. (figyelem, egyre több a lángosos Szentendrén, a Fantáziába kell menni, felfelé a főtér felé balra a kisablaknál, az az igazi!).

de a lángosozás elmaradt, aztán jött a próbamunka, majd még egy interjú. ezeket pedig követte egy ajánlat, elég vonzó fajta. magam sem tudom, hogyan csináltam. olyan ez, mint amikor háttal állva 5 méterről egy legókockával betalálok pont a két összetolt fotel karfája alá szorított dobozba a fél centis lyukon; nem tudom, hogyan sikerült, és biztosan nem tudnám még egyszer megcsinálni.

az egész nagyon gyorsan, nagyjából 10 nap alatt zajlott le. ezt követte nagyjából két hét érlelődés, gondolkodás. erről már írtam, de a lényeg, hogy nem volt egyszerű. próbáltam mindenféle listákat csinálni, mint amikor a Jóbarátokban arról kellett dönteni, hogy Rachel, vagy a másik-e a jobb nő. nna, abból sem sült ki semmi jó, én sem tudtam ezt használni. nem ragozom túl, a végén szerintem az döntött, hogy ha nem próbálom meg, életem végéig bánni fogom, hogy elszalasztottam. a bennem maradó "mi lett volna, ha" érzésekből már így is van néhány, jobb ezek számát nem szaporítani.

ezek után következett a dolog legkellemetlenebb része, a felmondás a Graphisoft-nál. 2011 után másodszor. az úriemberek úriemberként fogadják az ilyen bejelentést, ezt köszönöm!

a lényeg, hogy június hatodikán dolgoztam utoljára, 12-én indultunk otthonról, 17-én meg már kezdtem is az új helyen. hogy milyen? arról majd nemsokára.

2 komment

Címkék: indulás Szentendre Graphisoft

A bejegyzés trackback címe:

https://farnborough.blog.hu/api/trackback/id/tr966480065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Táskai 2014.07.07. 22:11:13

Hat a Graphit nehez otthagyni, ezt barki megmondhatja. Aki otthagyta azert, aki nem, azert:) Es az a helyzet, hogy a Graphi (sokaknak) egy nagyon jo ok a keves kozott Magyarorszagon maradni.

Viszont ahogy sok okos ismerostol hallottam: azt me'g sosem bantak meg hosszu tavon, amit megtettek, csak azt, amit nem. Szoval gratulalok, hogy legyozted a biztonsagi osztont!

Labdacs 2014.07.07. 23:16:52

@Táskai: Igen, én ezt kétszeresen is alá tudom írni, és Te is átélted már. Ha valami miatt maradtam volna, akkor csak ez lett volna.
A komfortzónából önként kisétálást néha még őrültségnek érzem, de majd kiderül, hogy bátor-e ez a ló, vagy csak vak. :-)
süti beállítások módosítása