HTML

UK, második nekifutás

Friss topikok

  • Labdacs: @Táskai: szerintem attól is függ, hogy mennyire vagy hozzászokva a hosszabb utakhoz. emlékszem, am... (2014.10.28. 19:54) Hazaköltöztettem az autót
  • Labdacs: Ez a Farnborough Aerospace Centre nevű irodapark, a lakástól kb negyed óra sétára. Ahogy néztem, f... (2014.10.17. 08:35) Ősz
  • Táskai: A metalbanda amugy is Helloween, nem Halloween:) Majd en is probalok loni par kepet, egy mar van h... (2014.10.09. 01:50) Halloween
  • Táskai: Valoszinuleg sok hasonlo szintu amerikai ritkasag mellett megyek el, csak azokrol nem is sejtem, h... (2014.08.28. 19:13) Autós poszt
  • Táskai: De, ez sok:) Viszonyitas kerdese:) (2014.08.22. 23:01) Nem történik semmi

Fiókos szekrény

2014.07.22. 19:32 Labdacs

a Graphisoft-ban nagyon jó volt dolgozni, nagyon szerettem. de ezt úgyis tudja mindenki, aki ismer. egyetlen apró kicsi kis hiányérzetem volt az elmúlt pár évben: sajnos nem jutott nekem zárható fiókos szekrény. már nem is igazán emlékszem, hogy miért is, de a lényeg, hogy nem volt. amikor érdeklődtem a HR-en, azt a választ kaptam, hogy sajnos raktáron nincs, rendelni meg egyesével nem lehet, de majd egyszer talán lesz.

ezt időnként szóvá is tettem. talán kicsit az indokoltnál többször, és a kelleténél szélesebb fórumon. eredménye nem nagyon lett, viszont legalább mindenki tudta, hogy én vagyok az egyik, akinek nincs fiókos szekrénye. többször elhangzott a "Van-e valakinek méltányolható hardver-igénye? A fiókos szekrény nem számít annak." mondatfüzér is.

szerintem ennek lett az az eredménye, hogy a búcsúztatásomkor előkerült egy ajándék, Erik, a viking szekrény. nagyon örültem neki, teljesen meg is hatódtam. de talán a szekrény sem gondolta volna, hogy még egyszer ilyen hosszú utat fog megtenni, ugyanis úgy döntöttem, hogy itt fogom használni, az új életem részeként. a bútorszállítmánnyal együtt tehát ő is megérkezett, és még aznap este össze is raktam.

a tegeződős áruházból származó bútorokhoz képest meglepően kevés fejvakarással és káromkodással sikerült is a művelet. egy nagyobb méretű fémdarab ugyan nem került felhasználásra a dobozában talált alkatrészek közül, de nem jöttem rá, hová kellene szerelnem.

íme összerakva, nagyon fontos szerepkörben: ő tartja a tévét. meg aztán jó dolog ránézni is. nem a katonás formája igéz meg elsősorban, hanem ahogy az angol mondja, "it has sentimental value to me". olyasmire emlékeztet, amire mindig jó lesz emlékezni.

Szólj hozzá!

Címkék: lakás bútor Graphisoft

A bejegyzés trackback címe:

https://farnborough.blog.hu/api/trackback/id/tr816530753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása